Brieneke van den Einden

Brieneke is projectleider, webdeveloper en stagebegeleider binnen Zoso. Dankzij haar nauwkeurige werkwijze en oog voor detail kan ze ieder ontwerp feilloos omzetten. Brieneke is verantwoordelijk voor zowel front-end als back-end toepassingen binnen Zoso. Haar specialisatie ligt in het ontwikkelen en uitdenken van responsive web-development.

brieneke@zoso.nl / 0492 78 51 03


Blogs geschreven door Brieneke van den Einden

Korting geven in de webshop; hoe doe je dat?

Je hebt een goede reden om op een bepaald product korting te geven in je webshop. Hoe doe je dat op een effectieve wijze? En wat is slim om even bij stil te staan?

Een langzame website? Maak hem sneller

Een langzame website is vaak funest voor het aantal tevreden bezoekers en de conversie. Het kan zeker géén kwaad om hier eens aandacht aan te besteden. Wat kun je als website-eigenaar daar zelf aan doen?

Hoe vermeld je slim de verkoopprijs in je webshop?

De klant wil iets kopen. Maar dan liever in jouw webshop dan in die van een ander! Daarvoor moet je wel op een slimme wijze je prijzen op je website vermelden. Daar is al veel onderzoek naar gedaan. Profiteer van die onderzoeken en pas het voor je eigen webshop toe.

Maak goede headlines en taglines - maar hoe doe je dat?

Headlines staan boven elke websitepagina en blogpagina en daaronder volgen nog diverse taglines. Hoe schrijf je goede headlines en taglines en waarom is dat eigenlijk belangrijk?

Jouw website op de smartphone – wat is belangrijk

Mobiel internetgebruik wordt belangrijker en belangrijker. Je ontkomt er niet meer aan om een website te hebben die zowel op een normale computer als op mobiele apparatuur goed te gebruiken is. Zijn m.mobielewebsite.nl en www.mobielewebsite.mobi nog goede opties om mobiel online te zijn?

Zoso aanwezig op BlooSEM kennisevent bij Google!

Gisteren organiseerde het online performance marketingbureau BlooSEM een kennisevent bij niemand minder dan: Google! Als Zoso konden we deze kans natuurlijk niet laten schieten om hierbij aanwezig te zijn.

Wat is het nieuwe Google Posts en wat kun je ermee?

Sinds 22 juni 2017 heeft Google een nieuwe tool toegevoegd: Google Posts. Dit is een uitstekende, gratis tool, die je zeker moet gebruiken als je je lokale vindbaarheid wilt vergroten.

Een betere conversie met slimme "directional cues"

Je hebt je website niet voor niets. Je wilt er wel resultaat uit halen. Meer contacten, aanvragen of bestellingen. Met andere woorden: je wilt een zo groot mogelijke conversie. Dat kun je bereiken door op een juiste wijze directional cues in te zetten.

Werknemer in de spotlight: Frank

Vandaag is hij officieel twee jaar in dienst; Frank, het Sonnestraaltje van Zoso. Na het afronden van zijn opleiding ICT & Media Design begon hij in juli 2015 bij Zoso. Toen voor ons al een bekend gezicht omdat hij zijn oriënterende stage al reeds bij ons afgerond had. Maar wie is onze Frank nu eigenlijk?

Een link op je website: een nieuw venster of niet?

Je zet een link op je website. Naar een andere pagina op je eigen website of naar een externe pagina. Open je dan een nieuw venster of niet? De voors- en tegens op een rijtje...