Websites voor het MKB. Binnen 1 dag.

Concept: MijnRetail.nl

Voor veel ondernemers is het onderhouden van online marketing slechts één van de 1001 dingen die ze moeten doen. Naast inkopen, verkopen, personeel, administratie, training en nog heel veel andere zaken, komt daar ergens achteraan ook nog online marketing bij. En naast het onderhouden van de eigen website wordt er dan ook nog verwacht dat er op sociale media actuele onderwerpen worden geplaatst.

Daar komt nog bij dat het voor veel mensen ook nog eens heel erg ingewikkeld is om dat op een snelle en effectieve wijze te doen. Vaak moeten er via een websitebouwer wijzigingen en updates worden aangemeld en is men afhankelijk van deze partij wanneer de updates worden geplaatst. Heeft men wel een CMS (Content Management Systeem) ter beschikking, dan is dit vaak ingewikkeld en vergt het gevorderde kennis om tot het gewenste resultaat te komen.

Hoeveel makkelijker zou het worden voor een ondernemer als hij vanuit een centrale plaats zijn totale online presentatie zou kunnen organiseren? Dick van Lieshout (Zoso) en Bart Cox (Funtrepreneurs.com) zagen hier de meerwaarde van in en besloten hun online kennis en jarenlange retail-ervaring te bundelen tot een nieuw product: MijnRetail.nl.

De kracht van MijnRetail.nl

Een website is nooit af. Je wil hem graag zelf bijhouden, maar vooral ook technisch moet hij bij de tijd blijven. Steeds de laatste instellingen van Google overnemen, zorgen dat hij veilig blijft, aanpassen op nieuwe / mobiele apparaten. Eigenlijk heb je elke 3 tot 5 jaar een nieuwe website nodig.

Je nieuwe website bij MijnRetail.nl is de laatste website die je nog laat maken. Wij zorgen namelijk doorlopend voor alle technische updates en veiligheidseisen. Zo is je website over 5 jaar, nog net zo modern als vandaag.

Dit hebben we al voor je geregeld:

  • Geen additioneel hosting-pakket meer nodig
  • Onbeperkt gebruik van ons online platform » geen pakketten en geen beperkingen
  • Incl. SSL certificaat voor een goede beveiliging
  • Doorlopend technisch onderhoud en optimalisaties
  • Doorlopende SEO optimalisaties
  • Volledig zelf te onderhouden met ons makkelijk CMS

Loop je vast of heb je vragen?

  • Gratis support via chat en telefoon
  • Gratis workshops in Helmond
  • Online databank beschikbaar
  • 10-tallen korte instructie video's

Foto's kun je snel in je website slepen en met één muisklik maak je er een dia voorstelling van. Zoals je zou willen dat het werk, zo werkt MijnRetail.nl

Responsive & Adaptive: De gebruiker verwacht een uitgekiende site

RWD is een manier van ontwerpen waarbij geprobeerd wordt gebruikers van verschillende apparaten en schermformaten een zo optimaal mogelijke gebruikerservaring te bieden. Door de indeling – en de content – te ontwerpen aan de hand van de beschikbare ruimte, ontstaat een ervaring die beter past bij de manier waarop een website wordt bezocht.

Als we het dan ook nog hebben over de manier waarop een apparaat wordt gebruikt – en contextuele factoren als tijd en locatie – hebben we het eigenlijk over adaptive webdesign. Er ontstaat vaak verwarring tussen deze twee begrippen. Adaptive webdesign gaat dus een stapje verder dan responsive webdesign. In dat geval kan ook de functionaliteit van een website zich aan de gebruiker aanpassen, door het tijdstip of de locatie van het bezoekmoment te gebruiken. De website past zich dan dus nog meer aan de gebruiker aan.

Een goed voorbeeld is de belfunctie en navigatie op de mobiele weergave. Komen bezoekers via een smartphone op een MijnRetail.nl website, dan zitten onderaan de pagina automatisch knoppen om rechtsreeks te bellen of te navigeren naar uw zaak. Een functionaliteit die op een laptop niet beschikbaar is en daar ook niet getoond zal worden.

"Geeft bezoekers wat ze nodig hebben"

En eigenlijk gaat adaptive webdesign nóg een stapje verder. Met name het woord 'adaptive' speelt daarbij een belangrijke rol. Adaptive webdesign is ook informatie die je hebt gebruiken om de ervaring die je biedt te verbeteren. Het definiëren van context om de gebruiker beter en specifieker te kunnen dienen.

Een responsive website leidt in het algemeen tot bezoekers die langer blijven hangen, meer content consumeren, leidt vaker tot conversies, leidt tot vaker terugkeren en uiteindelijk dus tot meer omzet. Nog een voordeel: lagere kosten. Aangezien je maar één website in beheer hebt en niet een aparte mobiele website of een app. Je hoeft dus maar één keer content te publiceren en één website te updaten.

Daarnaast ziet het er professioneel uit: RWD en AWD is sexy. Je laat als organisatie zien dat je een online strategie serieus neemt. Een professionele website die meegaat met de mogelijkheden van de tijd straalt autoriteit uit. Het zorgt dat je een stapje voor bent (of een streepje voor hebt) op je concurrenten en het verbetert je imago.

Dick van Lieshout

Dick van Lieshout
eigenaar MijnRetail.nl en Zoso

Tot Slot: Transparant. Zoals het hoort.

Alles wat het platform te bieden heeft is beschikbaar tegen een vast en laag maandtarief. Dat is zo en dat blijft zo, ongeacht welke nieuwe functionaliteiten er in de toekomst worden toegevoegd. Ben je niet langer tevreden over het product, kun je per direct opzeggen. Interesse in wat het platform jou te bieden heeft? Laat nu je gegevens achter en wij zorgen voor een complete, op maat gemaakte demo. Onze adviseur komt deze graag laten zien, vertelt alle mogelijkheden en beantwoordt alle vragen.

Vraag een demo aan »

A wise man once said:

"Nee heb je, ja kun je krijgen.
Neem contact op."