Meer bezoekers, meer huurders

Case: business

Zoso maakte een zakelijke website op maat voor Bedrijvencentrum Traverse. In de eerste maand werden dankzij de site al vier nieuwe kantoorruimtes verhuurd. Dat is een 100% score op het geformuleerde doel: afspraken maken voor bezichtiging en verhuur van kantoorruimtes.

"Dit hadden we veel eerder moeten doen"

"Pas sinds we een site van Zoso hebben, halen we resultaat met onze website. Dat is met een andere bouwer en onze eigen pogingen met eerdere sites niet gelukt. Dick snapt onze wensen precies en heeft die vertaald in goed werkende functionaliteiten voor de nieuwe website. Dit hadden we veel eerder moeten doen. Al vanaf de eerste testversie waren we overtuigd. De website is nu echt een belangrijk verkoopinstrument. Zoso denkt continu met ons mee hoe het nog beter kan. En omdat we vooraf een duidelijk plan hadden, zijn we mooi binnen ons budget gebleven."

Petra Vulders
partner Bedrijvencentrum Traverse

Totale aanbod van Bedrijvencentrum Traverse

Dick over de aanpak: "Het doel voor de BCT-site is conversie en dat betekent in dit geval: kantoor- en vergaderruimtes verhuren. Daarom hebben we op de site alle ruimtes en faciliteiten tot in detail beschreven, inclusief prijzen en voorwaarden. Bezoekers hoeven niet na te denken en weten precies waar ze aan toe zijn, al voordat ze zijn komen kijken. Van wie komt kijken, huurt 95% een ruimte. En intern wordt de site als catalogus gebruikt. Alle actuele informatie is makkelijk te vinden."

"In de testfase zagen we dus precies hoe alles werkte en wat we nog misten"

"Dat Zoso met mock ups werkt is echt heel handig. Deze testpagina's waren al gevuld met onze inhoud en onze vormgeving. Ook in de testfase zagen we dus precies hoe alles werkte en ook wat we nog misten. Zoals informatie over de uitgebreide service en de omgeving van Bedrijvencentrum Traverse. Die hebben we nog toegevoegd. Daarna konden we snel online."

Frank van Lieshout
partner Bedrijvencentrum Traverse

BCT altijd + Helmond

Van te voren hebben we goed gekeken op welke specifieke zoekwoorden Bedrijvencentrum Traverse gevonden moest worden. Zo hebben we naast Bedrijvencentrum Traverse bijvoorbeeld altijd Helmond benoemd. Dat levert een hoge ranking in Google op. Net als linkbuilding. Daar werken we doorlopend aan voor BCT zodat de zoekresultaten optimaal blijven. Voor de vormgeving hebben we een zakelijke uitstraling voorgesteld. Dit heeft zelfs voor een aanpassing van het logo gezorgd. We gaan voor het beste resultaat dus het totaalplaatje moet kloppen.

Maandelijks check up

Voor Bedrijvencentrum Traverse checken we de site maandelijks op inhoud en op zoekresultaten. Want pas vanaf het moment dat de site live gaat, begin je met de opbouw van de waarde op basis waarvan Google bepaalt hoe hoog je in de zoekresultaten staat. Behalve een sterke inhoud, de juiste key words en links zijn er nog zo'n honderd andere manieren om bezoekers naar je site te halen. Daar verandert ook regelmatig wat in. Wij houden dat allemaal bij voor onze klanten en passen de site in overleg steeds weer aan voor het beste resultaat. Meten is weten.

A wise man once said:

"Nee heb je, ja kun je krijgen.
Neem contact op."